Denna webbplats använder cookies för att ditt besök ska fungera bättre.

Vi använder enhetsidentifierare för att med hjälp av Google Analytics analysera vår trafik för att optimera innehållet på denna webbplats. Detta innebär också att vi vidarebefordrar identifierare och annan information från din enhet till Google. Läs mer

Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Vill du inte att information skickas till Google så finns det sätt att blockera detta i din webbläsare. Vi använder även cookies för att förbättra användarupplevelsen. Du kan enkelt ta del av, blockera och avlägsna lagrade cookies om så önskas via inställningar i din webbläsare.

Acceptera alla cookies

Heta talare till Creative Summit

Det är för femte året i rad som
Creative Summit
anordnas i Skellefteå, denna gång blir det 13 – 14 juni. Creative Summit har tidigare år bjudit på många spännande och intressanta talare från hela världen med spetskunskaper inom kommunikation, teknik och marknadsföring. I år lovar man att hålla samma höga ambitionsnivå och klass på föreläsarna.

Sedan tidigare har arrangörerna kunnat meddela att Jesse Schell, Amber Case, Gustaf Martner och Olivia Solon kommer att finnas på plats. Nu fyller man på med ytterligare tre namn, nämligen Sara Öhrvall, Alf Rehn och Helge Tennø.

Sara Öhrvall
är chef för Bonnier Research & Development. På R&D identifierar de marknadsmöjligheter för innovationer inom digital media och initierar koncept- och produktutveckling av nya produkter. Sara ansvarade bland annat för Bonniers R&D initiativ i Silicon Valley. Det var även de som ansvarade för att utveckla konceptet för appen  ”I am Zlatan” som bygger på hans bästsäljande biografi.

Alf Rehn
är professor i management, en internationellt känd affärsstrateg, författare och talare. Han är för närvarande professor vid Företagets organisation och ledning på Åbo Akademi i Finland. Som affärsstrateg har Alf kallats "enfant terrible av organisations-studier”, medan Times kallar honom ”en stjärna för framtiden”. 2009 blev han av ”The Thinkers 50” rankad som nr 13 bland lovande affärsstrateger.

Helge Tennø
arbetar som Digital Director på Dinamo, en av Norges största kommunikationsbyråer med expertis inom allt från TV, magasinproduktion, PR, design och marknadsföring. Han har erfarenhet som strateg, Creative Adviser, Creative Director och Strategic Director och meritlistan innehåller många av Norges största varumärken och organisationer. 2011 valde han att stärka upp Dinamo´s digitala område.

Läs mer om
Creative Summit.

Sök till Uminova Innovation

Vi är alltid på jakt efter fler västerbottniska affärsidéer att boosta. Om du har en, som du tror på och inte kan släppa, så kan du ansöka om vårt affärsstöd. Det tar bara 10 minuter. Vi hör av oss till dig och berättar om och hur vi kan hjälpa dig bäst. Ps. Vi arbetar under full sekretess.