Denna webbplats använder cookies för att ditt besök ska fungera bättre.

Vi använder enhetsidentifierare för att med hjälp av Google Analytics analysera vår trafik för att optimera innehållet på denna webbplats. Detta innebär också att vi vidarebefordrar identifierare och annan information från din enhet till Google. Läs mer

Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Vill du inte att information skickas till Google så finns det sätt att blockera detta i din webbläsare. Vi använder även cookies för att förbättra användarupplevelsen. Du kan enkelt ta del av, blockera och avlägsna lagrade cookies om så önskas via inställningar i din webbläsare.

Acceptera alla cookies

Stor framgång för North Kingdom på Cannes Lions

Cannes Lions
är festivalen som hyllar de bästa och mest framstående inom den kreativa industrin och när årets festival hölls i juni var North Kingdom från Skellefteå ett av de mest hyllade företagen. För sin medverkan i projektet Google ROME tog man hem ett guld, ett silver och ett brons, medan kampanjen ONLY Liberation vann ett guld och två silver.

– Oerhört häftigt! Så här bra utdelning har vi aldrig haft förut, det känns skönt att vårt fokus på kvalitet och kreativitet får internationell uppmärksamhet, jublar David Eriksson, vd på North Kingdom.

Cannes Lions lockar över 9 000 deltagare från mer än 90 länder till världens största festival för kreativ kommunikation.

Sök till Uminova Innovation

Vi är alltid på jakt efter fler västerbottniska affärsidéer att boosta. Om du har en, som du tror på och inte kan släppa, så kan du ansöka om vårt affärsstöd. Det tar bara 10 minuter. Vi hör av oss till dig och berättar om och hur vi kan hjälpa dig bäst. Ps. Vi arbetar under full sekretess.