
UDK lanserar nya sajter
På sajten om
C4 contexture
går det att läsa mer om vad som gör UDK till experter på PIM – Product Information Management. Det går också att läsa mer om enskilda lösningar, success stories och nyheter kring PIM.
Svedbergs, Nordens största leverantör av badrum, är en av UDKs kunder som använder C4. Det har inneburit en smidig hantering av artikelsortimentet vilket underlättar och förenklar hela
produktionsprocessen av katalog och webb för alla inblandade.
– När vi bygger vår katalog Badrumsboken så får vi nu in all information vi behöver från C4, säger Björn Brolin, C4-ansvarig på Svedbergs.
På sajten för
ServiceDesk Plus
har UDK samlat en mängd information om tjänster och produkter kring support- och helpdesk från ManageEngine som UDK hjälper till att få på plats och fungera.
En av de kunder som använder ServiceDesk Plus är Umeå Energi. Större säkerhet och kontroll över inrapporterade ärenden är en av vinsterna, enligt Lars Lindberg, it-chef på Umeå Energi.
– När vi gjorde en koll över olika ärendehanteringssystem såg vi att ServiceDesk Plus skulle kunna ge oss den plattform för beställningar, problemhantering och ärendehantering som vi behövde, säger Lars Lindberg.