Julklappen
Teknikhuset drar igång kampanj för välgörenhet.

Julkampanj för välgörenhet från Teknikhuset

Teknikhuset drar under jul och nyår igång kampanjen Julklappen för att skänka bidrag till välgörande ändamål och ber allmänheten om hjälp med att välja organisation som ska få bidraget.

Under 2010 har Teknikhuset i Umeå blivit fler i huset och expanderat internationellt, inte minst vad gäller lanseringen av bibliotekssystemet CS Library. Hemma i Sverige har man haft flera stora kunder, bland annat Svenska kyrkan som fått stöd för att sjösätta sitt intranät, som till antalet användare är ett av de största i Sverige.  

Under jul och nyår lanserar Teknikhuset nu en välgörenhetstjänst där man bjuder in allmänheten att bestämma till vilken organisation som företaget ska skänka en summa till välgörande ändamål. I kampanjen Julklappen har man valt ut fyra organisationer (BRIS, Världsnaturfonden, Svenska kyrkan och Barncancerfonden) och man hoppas nu på att så många som möjligt vill vara med och bestämma hur pengen ska delas.

Gå in på
www.teknikhuset.se/julklapp
och lägg din röst på den organisation som ligger närmast ditt hjärta. Den 12:e januari vittjar Teknikhuset röstlådan och skänker enligt den framröstade fördelningen.